surasanat.ir

ساخت وبلاگ

هنگام بستن درب بطری، هدف نهایی شما اعمال تمام گشتاور است. مقدار کامل گشتاور محتویات ظرف شما را به خوبی می‌بندد و از عدم نشتی اطمینان می‌دهد. با این حال، متغیرهایی وجود دارند که می توانند بر گشتاور تأثیر بگذارند. یکی از این متغیرها اینرسی است.

تکانه قدرت یک جسم متحرک است و حاصل ضرب جرم و سرعت آن است.

P = M * V

P = تکانه

M = جرم (وزن چاک و آستر ترکیبی)

V = سرعت (سرعت موتور دربندی که بر حسب دور در دقیقه اندازه گیری می شود)

فرایند گشتاور درب بطری

یک موتور با کلاهک، چاک و آستر است. در طی فرآیند بسته شدن، موتور چاک و محفظه را می چرخاند تا درب ظرف را محکم کند.

اگر فرآیند بسته شدن را طبق معادله اینرسی بالا تجزیه و تحلیل کنیم، موتور کلاهک نشان دهنده سرعت چاک و پوشش جرمی است. بین گشتاور و اینرسی همبستگی مثبت وجود دارد. با افزایش اینرسی، گشتاور افزایش می یابد

هنگام ارزیابی استفاده از کلاهک، باید تأثیر اینرسی بر گشتاور را در نظر بگیرید. توجه به اینرسی هنگام سفت کردن کلاهک های بزرگ بسیار مهم است. کلاهک های بزرگ به ترک ها و آسترهای بزرگ نیاز دارند و بنابراین سنگین تر هستند. ترک های سنگین تر و روکش ها به طور قابل توجهی جرم را افزایش می دهند که باعث افزایش تکانه و سپس گشتاور می شود. پیچش بیش از حد یک مشکل بسیار رایج هنگام سفت کردن کلاهک های بزرگ است.

برای اطمینان از اینکه ظروف خود را بیش از حدگشتاور نمی کنید، روی متغیر دیگری در معادله حرکت، یعنی سرعت تمرکز کنید. از آنجایی که برای سفت کردن کلاهک های بزرگ باید از شکاف ها و لنت های بزرگ استفاده کنیم، باید سرعت را کاهش دهیم تا حرکت کمتری داشته باشیم. ما با انتخاب موتور پوشش مناسب برای برنامه، سرعت را کنترل می کنیم

موتورهای خاموش کننده در سرعت های مختلف (سرعت) موجود هستند. سرعت چرخش معمولاً با RPM (rpm) اندازه گیری می شود. انتخاب موتور کلاهک مناسب مستقیماً با اندازه کلاه شما مطابقت دارد. هنگام سفت کردن کلاهک های بزرگ، باید یک موتور با سرعت نسبتا کم (rpm) را برای کاهش حرکت انتخاب کنید. هنگام سفت کردن کلاهک های کوچکتر، کنترل سرعت اهمیت کمتری دارد.

در صورت تمایل می توانید در اینجا مقاله آموزش پنج مزیت دستگاه درب بند بطری اتوماتیک را مطالعه بفرمایید.

نتیجه گیری

ما در سورا صنعت  در انتخاب موتور کلاهک مناسب تخصص داریم تا اطمینان حاصل کنیم که گشتاور مناسبی را به کلاهک های خود اعمال می کنید. هر بار که ماشین آلات سورا صنعت را خریداری می کنید، می توانید مطمئن باشید که در انتخاب موتور بسته بندی بهینه برای تمام درب ها و بطری های شما دقت لازم صورت گرفته است.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : درب بند نیمه اتوماتیک , نویسنده : omid surasanat بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:15

بسته بندی مواد غذایی از چند نوع دستگاه استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم موارد و توضیحاتی آشنا از مواد در رابطه با انواع دستگاه های بسته غذا داشته باشیم پس با ما همراه باشید.

به طور کلی دستگاه بسته بندی مواد غذایی به دو نوع صنعتی و خانگی تقسیم می شود که هر یک از این دو روش با توجه به نیاز بازار به زیرمجموعه های مختلفی تقسیم می شود که پیشرو شما در این زمینه خواهیم بود.همچنین کیفیت ماشین آلات و انتخاب صحیح دستگاه بسته بندی برای افزایش درآمد شما بسیار مهم است.

دستگاه های خانگی نیز برای مشاغل کوچکی است که با بسته بندی موادخوراکی در خانه کسب درآمد می کنند. به عنوان مثال، برخی از افراد با استفاده از دستگاه های بسته بندی برای خرده فروشی حبوبات، مانند نخود را به صورت عمده در منزل خریداری می کنند و در نتیجه درآمد بالایی کسب می کنند.

بدون شک تجهیزات و ویژگی هایی که دستگاه بسته بندی صنعتی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد با دستگاه های خانگی و معمولی قابل مقایسه نیست و دستگاه های بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده در صنایع مختلف در کارخانه ها با ویژگی های متفاوت می توانند به بهترین نحو پاسخگوی نیاز شما باشند

امروزه مواد غذایی در بسته بندی های مختلف به بازار ارسال می شود. بسته به نوع غذا، شکل بسته بندی، نحوه نگهداری مواد غذایی و محل نگهداری، بسته بندی های مختلفی طراحی می شود. همچنین یکی ازمهم ترین عوامل در بسته بندی مواد غذایی و لزوم استفاده از دستگاه بسته بندی، رعایت اصول بهداشتی، کیفیت و زیبایی در ارائه بهترین محصولات نهایی در بازارمی باشد.

Types of food packaging machines

انواع ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی صنعتی

دستگاه های بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده در شرکت ها و کارخانجات دارای ویژگی های متفاوتی هستند که هر کدام از این دستگاه ها با توجه به هدف خود تجهیزات مختلفی را ارائه می دهند. همین موضوع به شما امکان می دهد با استفاده از این دستگاه ها در فعالیت های مختلف مشغول شوید.

اگر بخواهیمدستگاه های بسته بندی صنعتی را طبقه بندی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه بسته بندی توزین دار
  2. دستگاه بسته بندی شیرینگ
  3. دستگاه بسته بندی کیسه پرکن
  4. ماشین آلات اتوماتیک گرانولی-پودری
  5. انواع ماشین آلات بالابر

این دستگاه ها با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا نوع بسته بندی بستگی به نوع غذا دارد یعنی. بسته بندی مواد جامد با بسته بندی مواد مایع متفاوت است.از دیگر انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می توان به روش بسته بندی در ظروف PET، پلاستیک فلزی، کیسه های پلاستیکی کاغذی، کیسه و … اشاره کرد که با توجه به نوع مواد غذایی در هر یک از این بسته ها استفاده می شود.برای مایعات، بسته بندی عمدتاً به صورت شیشه، بطری و گاهی به صورت کیسه های پلاستیکی است.

بسته بندی کنسرو مواد فرآوری شده نیز در کارخانه های کمپوت، کنسرو ماهی و ماهی استفاده می شود.موارد ذکر شده تنها چند نمونه از مدل های مختلف بسته بندی مواد غذایی است.

تفاوت بین دستگاه بسته بندی مواد غذایی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

تفاوت بین دستگاه بسته بندی مواد غذایی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشین آلات بسته بندی را می توان به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی کرد. عملکرد هر یک از این دو دستگاه متفاوت است. در زیر تفاوت های اصلی این دو دستگاه آورده شده است:

1.دستگاه های تمام اتوماتیک نیازی به اپراتور ندارند و تمامی مراحل بسته بندی توسط خود دستگاه با نهایت دقت و سرعت بالا انجام می شود. در مقابل به دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نیازنیروی انسلنی است

2.سرعت بسته بندی دستگاه نیمه اتوماتیک کمتر از دستگاه تمام اتوماتیک است و برای بسته بندی مواد غذایی با این دستگاه ابتدا باید بسته بندی را از قبل آماده کرد. برای دوخت بسته ها به دستگاه دیگری نیز نیاز خواهد بود.

3.قیمت دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با یکدیگر متفاوت است. واضح است که دستگاه های نیمه اتوماتیک قیمت مناسب تری دارند و اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، می توانید این دستگاه ها را با قیمت کمتری تهیه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می پردازیم و توضیحاتی در مورد دستگاه هایی که این فرآیند را انجام می دهند را در اختیار شما قرار می دهیم. توجه به نکات ذکر شده در این مقاله به شما کمک می کند تا یک دستگاه بسته بندی حرفه ای را به بهترین شکل ممکن خریداری کرده و از آن به نحو احسن استفاده کنید.سورا صنعت  جدیدترین، پرکاربردترین و با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی را تولید می کندپ و با مشاوره با ما می توانید بهترین گزینه را با بهترین قیمت خریداری و انتخاب کنید.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : قیمت کیسه پر کن , نویسنده : omid surasanat بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:21

بسته بندی مواد غذایی بر پایه فلز مانند ظروف، قوطی، ظروف، لوله، فیلم و درب در بازار موجود است. جعبه ها می توانند آلومینیومی یا فولادی باشند که عمدتاً برای مواد غذایی و نوشیدنی  استفاده می شود. امروزه، سازندگان از مواد قابل بازیافت لایه‌بندی شده با مواد آلی برای جلوگیری از تماس بین غذا و فلز استفاده می‌کنند.

انتخاب فلز به موارد زیر بستگی دارد:

• استحکام و دوام

• مسدود کردن گاز و رطوبت

• مقاوم در برابر فشار

• مقاوم در برابر دما

• مقاومت در برابر خوردگی

• می تواند استریل شود

• بلافاصله می توان تزئین وعلامت گذاری گردد

علاوه بر این قابلیت ها، طراحی بسته بندی باید طراحی جذابی را نیز برای بسته بندی ارائه دهد تا آن را به عاملی قانع کردن در جذب مشتری تبدیل کند.

کاربرد کاغذ در صنایع غذایی سورا صنعت

کاربرد کاغذ در صنایع غذایی

کاغذ یکی از قدیمی ترین مواد بسته بندی مورد استفاده در قرن هفدهم است. کاغذ / مقوا معمولا برای غذاهای خشک یا چرب استفاده می شود. موادی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند جعبه های راه راه، صفحات کاغذی، کارتن های شیر / تاشو، لوله ها، کیسه ها، برچسب ها، فنجان ها، کیسه ها، کتاب ها و کاغذ بسته بندی هستند.

ویژگی هایی که بسته بندی کاغذی را مفید می کند:

  • کاغذ به راحتی روی الیاف پاره می شود
  • تا کردن الیاف کار راحتی است.
  • استحکام تاشو در بین الیاف بالاترین است
  • سطح نسبتا خوبی دارد

همچنین می توان کاغذ را لمینیت کرد تا استحکام و خواص مانع را افزایش دهد. می تواند براق یا مات باشد.

کاربرد شیشه در صنایع غذایی

کاربرد شیشه در صنایع غذایی

شیشه یکی دیگر از مواد بسته بندی محبوب است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. شواهد اولیه از تولید شیشه در 7000 سال قبل از میلاد یافت شد. دمیدن بطری توسط رومیان در سال 50 قبل از میلاد در لبنان امروزی اختراع شد. تا به امروز، شیشه یکی از مطمئن ترین و کم سم ترین مواد برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی است.

محصولات با ارزش بالا به دلیل ظاهر مخملی و حفظ عطر همچنان در ظروف شیشه ای بسته بندی می شوند. شیشه از سودا، آهک و دی اکسید سیلیکون – با سایر عناصر اضافی بر اساس خواص مورد نیاز و با ذوب این مواد در دمای بسیار بالا پس از تشکیل ظرف ساخته شده است.  

به دلایل زیر شیشه به عنوان ماده بسته بندی ترجیح داده می شود:

• می تواند استریل شود

• از رطوبت و گاز جلوگیری می کند

• نفوذ ناپذیری

• مقاوم در برابر حمل و نقل

•امکان استفاده در مایکروویو

• طاراحی های مختلف و جذاب

• شفافیت باعث می شود داخل محصول به وضوح نمایان شود

• ارزش بازیافت بالا

تطبیق پذیری شیشه برای ویژگی های طراحی نآن را به یک انتخاب محبوب در هر طراح بسته بندی تبدیل کرده است.

قوانین جدید برای صنعت بسته بندی

در اوایل سال 2020، سازمابهداشت جهانی قوانین و مقررات جدید بسته بندی را اعلام کرد. برخی از اقدامات تحت پروتکل جدید شامل ممنوعیت استفاده از پلاستیک بازیافتی و روزنامه است. پس از قرنطینه COVID19، صنعت انتظار دارد مقررات جدید و سخت‌گیرانه‌تری در مورد گزینه‌های بسته‌بندی عملی برای تشویق استفاده تهاجمی از مواد بسته‌بندی سازگار با محیط زیست داشته باشد.

نتیجه گیری

امروزه مواد متفاوتی برای بسته بندی مواد غذایی وجود دارد در این مقاله سعی داشتیم به مواد مورد استفاده در صنایع بسته بندی بپردازیم امید است این مقاله مورد توجه شما همراهمان گرامی قرار گرفته باشد.

سورا صنعت  تولید کننده انواع ماشین آلات از خط تولید تا بسته بندی مواد غذایی شامل دستگاه بسته بندی پر کن نیمه اتوماتیم چهار توزین ، بسته بندی آجیل و خشکبار و حبوبات، دستگاه خشک کن سبزیجات و میوه می باشد. قیمت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی با توجه به نرخ ارز بازار و همچنین قیمت مواد اولیه محاسبه می شود.

برای انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب محصول خود باید به ویژگی های اصلی محصول توجه کنید و با توجه به تقاضای بازار و ماهیت محصول بهترین و در عین حال مناسب ترین نوع دستگاه  را انتخاب کنید. همچنین باید هزینه دستگاه، فناوری به کار رفته در دستگاه، فضای موجود و هزینه راه اندازی خط تولید را در نظر بگیرید

سورا صنعت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی ،دارویی و شیمیایی  می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان در زمینه خرید دستگاه های بسته بندی مواد غذایی باشد.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : omid surasanat بازدید : 155 تاريخ : جمعه 9 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:33

به طور کلی، بطری ها از  هر جنس نقش مهمی در زندگی انسانها دارند. بسیاری از غذاهایی که استفاده می کنیم باید در بطری نگهداری شوند. کاربردهای زیادی برای بطری های شیشه ای وجود دارد. برای نگهداری آب در یخچال می توان از یک بطری استفاده کرد. از این بطری ها برای نگهداری انواع نوشیدنی ها مانند آب، آب میوه و دوغ نیز استفاده می شود. از بطری ها شیشه ای می توان برای نگهداری آب پرتقال، آب غوره ،سرکه، آب زرشک و انواع رب و سس نیز استفاده کرد.

توجه به این نکته ضروری است که ماندگاری برخی غذاها در بطری های پلاستیکی کاهش می یابد، اما در ظرفهای شیشه ای می توانید مدت زمان بیشتری آنها را نگهداری کنید و طعم آنها تغییر نمی کند.

در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  ساخت انواع دستگاه درب بند بطری می توانید مقاله آموزشی سورا صنعت  را در این رابطه را مطالعه فرمایید.

انواع بطری درب بند

انواع مختلف بطری های شیشه ای که برای نگهداری مواد غذایی

بطری های شیشه ای موجود درفروشگاه ها به عنوان بسته بندی های محبوب وشکیل مواد غذایی  هستند زیرا شفاف زیبا،مشتری پسند ،قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت هستند. با توجه به کاربرد آنها به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

1.بطری شیشه ای آب

ظرفیت آنها بین 75 میلی لیتر تا 1000 میلی لیتر متغیر است. از این نوع بطری جدا از نگهداری آب می توان برای نگهداری شیر، آب میوه و … نیز استفاده کرد. بطری های شیشه ای آب معمولاً با ترکیبی متشکل از دو درپوش و یک بدنه مشخص می شوند. این ترکیب بسته شدن ظرف را تضمین می کند.

2.بطری های شیشه ای برای آب میوه و شیر

در مقایسه با نوع قبلی ظروف، بطری های آب میوه و شیر دارای سیستم بسته شدن متفاوتی هستند. قالب های شیشه ای آبمیوه و شیر به جای کلاهک مربوط به درپوش مکانیکی، با درب مناسب برای دهانه های Twist off و Especial بسته می شوند. در واقع، باید بدانید که درب هایی با این طبیعت، ورود هوا به ظرف را تا حد امکان محدود می کنند. 

3.بطری شیشه ای رنگی

بطری ها نه تنها برای نگهداری مایعات و نوشیدنی ها استفاده می شوند بلکه  برخی از انواع بطری ها آنقدر جذاب هستند که می توان از آنها به عنوان وسیله تزئینی و گلدان استفاده کرد. بطری های رنگی در سایزها واندازه های مختلف موجود هستند.

مزایا و معایب انواع ظروف شیشه ای


1.مواد شما را تازه نگه می دارد 

دلیل قابل توجهی وجود دارد که چرا معمولاً از شیشه برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. این نوع بسته بندی ظروف هیچ آلاینده ای را به تنقلات یا نوشیدنی های شما وارد نمی کند، اما هنگام استفاده از ظروف پلاستیکی این امکان وجود دارد این باعث می شود شیشه یک ماده عالی برای مایعاتی باشد که ممکن است برای مدت طولانی نگهداری شوند.

2.شیشه کاملا قابل بازیافت است 

در حالی که پلاستیک نیز قابل بازیافت است، شیشه چند مزیت استثنایی از نظر سازگاری با محیط زیست دارد. مصرف‌کنندگان می‌توانند 100% تمام مواد شیشه‌ای را بازیافت کنند و زمانی که محصول در نهایت به یک کالای جدید تبدیل شود، کیفیت خودرا از دست نمی‌دهد، در حالی که کالاهای پلاستیکی پس از تبدیل شدن به چیزی جدید، استحکام و یکپارچگی خود را از دست می‌دهند. بعلاوه، ظروف شیشه‌ای و بسته‌بندی را می‌توان شست، استریل کرد و توسط خود مصرف‌کنندگان بارها و بارها استفاده کرد.

3.یک احساس برتر و زیبایی شناسی 

چیزی برای گفتن وجود دارد که مشتریان شما هنگام استفاده از محصولات شما احساس مطلوبی دارندو شیشه حس مجزایی از تجمل را ارائه می دهد. از آنجایی که شیشه برای مدت طولانی یکی از روش‌های بسته‌بندی محبوب بوده است، اغلب حسی قدیمی یا قدیمی را تداعی می‌کند. هنگامی که مشتری بافت صاف و خنک یک بطری شیشه ای را در دست می گیرد، احساسات او با زمانی که یک بطری پلاستیکی ساده را در دست می گیرد بسیار متفاوت خواهد بود. مصرف کنندگان اغلب شیشه را به عنوان تجربه ای دلپذیرتر، درجه یک و کلاسیک می دانند.  

 نتیجه گیری


شیشه یک ماده بسته بندی است که سال هاست به ویژه در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. سورا صنعت بزرگترین تولید کننده و سازنده دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک درب بطری آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : بطری ها , نویسنده : omid surasanat بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:59

دستگاه بالابر Z برای انتقال تمامی مواد گرانولی و پودریاز قبیل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند،آرد،ادویه ،شکر،مواد دارویی وشیمیایی و…از این دستگاه به دستگاه دیگری مانند دستگاه کیسه پرکن استفاده می شود .محصول به داخل مخزن ورودی بالابر ریخته شده و به آرامی با ویبره کردن محصول به روی پیاله های دستگاه حرکت می کند و به مسیر خود تا انتهای بالابر منتقل می شود.دستگاه بالابر z وظیفه انتقال محصول از پایین به بالای دستگاه بسته بندی و وارد کردن محصولات به آن را دارا می باشد. دستگاه  الویتر zبرای مشتریانی که قصد شروع کسب و کاری دارند، بسیار ایده آل می باشد. اگر در حوزه بسته بندی خشکبار،غلات ،آرد،جو،گندم فعالیت می کنید، حتماً به یکی از مدل های دستگاه های بالابر Z  سورا صنعت نیاز خواهید داشت.

 

ویژگی های دستگاه بالابر Z

  1. کاربری بسیار ساده و راحت
  2. قابلیت هماهنگ شدن با سایر ماشین آلات
  3. شاسی محکم از جنس آهن و پروفیل ضخیم
  4. رنگ بدنه الکترواستاتیک کوره ی
  5. کاور هایی از جنس استیل ، جهت جلوگیری از خط و خش دستگاه
  6. امکان تنظیم ارتفاع به کمک پایه
  7. پیاله هایی از مواد پلی اتلین
  8. قابلیت انتقال و جابه جایی آسان
  9. سفارشی سازی با ارتفاع و حجم درخواستی مشتریان
  10. لرزش کم
  11. دارای تابلو برق مجزا ، اینورتر بنا به درخواست مشتریان
  12. اپراتوری آسان
  13. توانایی جابه جایی و انتقال تمام مواد گرانولی و پودری
  14. برق دستگاه تک فازیا سه فاز

کدام محصلات رادستگاه بالابرZ  حمل می کند؟

انتقال مواد گرانولی پودری از قبیل خشکبار، حبوبات ،میوه و سبزیجات خشک ، چیپس ،قند و شکر ، چای ، تافی ، آب نبات ها،  کوکی ها ، پاستیل،آرد،شکر،برنج،گندم و…

مشخصات فنی دستگاه بالابر z

  • برق مورد نیاز: 3~ 380 v
  • توان مصرفی: 0٫75 kw
  • ظرفیت مخزن: 100 – 150 kg
  • ارتفاع دستگاه : طبق سفارش
  • ظرفیت انتقال مواد: 2000 kg / h
  • وزن دستگاه: 300 kg
مشخصات فنی دستگاه بالابر z

قیمت بالابر Z

 این نوع دستگاه برای حمل محصولات بدون گرد و غبار مانند چیپس ، تنقلات ، ، آجیل ، بیسکویت ، شیرینی ، خشکبار ، وافل و … استفاده می شود. این الویتر نیز برای کار با محصولات خشک شده یا یخ زده ، مانند میوه های خشک ، سبزیجات و میوه های منجمد ، گندم و برنج نیز مورد کاربرد دارد. نکته دیگری که در خرید دستگاه های بالابر Z اهمیت دارد، ظرفیت پیاله دستگاه برای انتقال مواد غذایی است. قبل از خرید، ابعاد این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که برای کسب و کار  شما مناسب است. جهت دریافت استعلام قیمت می توانید با متخصصین شرکت سورا صنعت  تماس  حاصل فرماِیید.

نتیجه گیری

برای خرید بهترین دستگاه الویتر Z حتماً باید به برق مصرفی دستگاه که می تواند تک فاز یا سه فاز باشد توجه کنید. دستگاه بر اساس نیروی الکترومکانیکی کار می‌کند.این دستگاه‌ها مجهز به چرخ دنده هست و قابل انتقال به مکان مختلف می باشند.

شرکت سورا صنعت  بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه ها و ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی ،شیمیایی و… با کیفیت در میهن عزیزمان ایران می باشد.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : بالابر, نویسنده : omid surasanat بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:51